Aşağıdaki Hastalıklarda Klasik ve/veya geleneksel yöntemlerle tamamlayıcı destek tedaviler uygulamaktayız.

İskelet Sistemi Hastalıkları
Kireçlenme – Bel-Boyun Fıtıkları – Yumuşak Doku Romatizmaları – İltihaplı Eklem Romatizmaları – Kas Hastalıkları – Tenisçi Dirseği – Menisküs – Tendinit ve Bursitler

Cilt Hastalıkları
Akne – Egzema –Sedef – Atopik dermatit – Ürtiker – Liken – Zona

Sindirim Sistemi Hastalıkları
Ülseratif Kolit --

Sinir Sistemi Hastalıkları
Anksiyete – Depresyon- Panik Atak – Uyku Bozuklukları – Baş ağrıları ve Migren – Tremor –Multiple Skleroz – Parkinson Hastalığı – Huzursuz Bacak Sendromu  – Polinöropati

Kalp-Damar Sistemi Hastalıkları
Koroner Kalp Hastalıkları – Hipertansiyon – Ritim Bozuklukları- Periferik Damar Tıkanıklıkları -Reynaud – Dolaşım Bozuklukları – Varis

Solunum Sistemi Hastalıkları
Alerjik Rinit (Saman Nezlesi) – Kronik Sinüzit – Astım (K.O.A.H) – Kronik Bronşit

KBB Hastalıkları
İşitme Kayıpları –  Vertigo – Ses Kısıklığı – Meniere – Sinüzit – Kekemelik ve Konuşma Bozukluğu

Göz Hastalıkları
Üveit – Glokom

Genel Metabolik Sorunlar
Diyabet (Şeker Hastalığı) --- Kronik Yorgunluk – Obezite (Kilo Sorunları)  – Bağışıklık Sistemi Zayıflığı -Genel Detoksifikasyon (Toksinlerden Arınma)

Ürogenital Sistem Hastalıkları
Prostatit – Kronik İdrar Yolu Enfeksiyonları – Adet Bozuklukları  – Yumurtalık Kistleri – İnfertilite – Kısırlık – İmpotans – Erken Menopoz

Çocuk Hastalıkları
İştah eksikliği – Alt Islatma (Enürezis) – Dikkat Eksikliği Hiperaktivite –  Mental Retardasyon ve Otizm

Onkoloji Hastalıkları
Bütün onkolojik hastalıklarda destek tedavisi.