Neden Biz?
Hastalarımızın teşhisinin en önemli adım olduğunu biliyor ve gelişmiş teknolojiyi kullanıp hastalarımızın doğru tanısını koyuyoruz.
Teşhisimize yönelik, tabiatta var olan ve insan vücudunun fıtratına uygun şifaları ve binlerce yıldır kullanılan yöntemleri tedavi amaçlı kullanıyoruz.
Hastalarımızla tedavi sonrasında da birebir iletişimde oluyor ve hastalarımızı periyodik kontrollerle takip ediyoruz.
Modern,ferah ve hijyenik kliniğimizde işinde uzman ve özverili kadromuzla hastalarımızın kalıcı şifasına vesile olmaya çalışıyoruz.
Among the First Physicians in the Field of Traditional and Complementary Medicine...
Upon the recognition of Traditional and Complementary Medicine methods by the Ministry of Health and the establishment of chairs in universities, he started training in Traditional and Complementary Medicine at Ankara Yıldırım Beyazıt University and was among the first physicians authorized in this field….
- Traditional Medicine
- Complementary Medicine
- Herbal Treatment

Dr. Adem Çakır
Treatment Method
Hastalarımızdan












mehmet veysel bingöl2026-06-08Saç için Ozon ve Kök Hücre tedavisi alıyorum, süreç devam ediyor. Tedavi ilk günden itibaren etkisini göstermeye başladı, kafada deri altı kanlanmasının artmasıyla saçlarım canlandı, yeniden oluşan kökler tüylenmeler gün geçtikçe daha belirgin hale gelmeye başladı. Güler yüzlü, ilgili çalışkan bir ekip oluşturmuş şifa dağıtmaya devam ediliyor. Adem hocamızın ellerine sağlık diyor, kendisine ve ekibine başarılar dolu bir çalışma hayatı diliyorum. Tavsiye ettiğimi de belirtmek istiyorum.
Emre ŞEN2026-05-22Adem Çakır kliniğinde tedavi gördüğüm süreçte Dr. Adem Çakır'ın yoğun ilgisi ve çok başarılı tedavi yöntemiyle sağlığıma kavuştum. Uzun süren tedavi sürecinde her an yanımda olan, profesyonelliklerinin yanında güler yüzleri ve hoş sohbetleriyle süreci benim için çok kolaylaştıran Ayşe hemşire ve Betül hemşireye sonsuz teşekkürler.
Kübra Özdemir2026-05-147 yıla yakındır FMF rahatsızlığım var adem hocanın yanına geldiğimden beri ataklarım azaldı ve midemde ülser vardı oda daha iyiye gidiyo adem hoca ve ekibine çok teşekkür ederim
Mustafa Kaya2026-05-09Adem hocam , hemşireler ve diğer çalışan arkadaşlara özverili ve ilgili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum. Tedavimde %90 a yakın iyileşme sağladım. Başarılarınız daim olsun inşallah.
Suzan Dargın2026-05-06Bel fıtığım vardı dokuz ay tedavi oldum ve şimdi yürüyebiliyorum işimi yapabiliyorum daha iyiyim ameliyat olmaktan kurtuldum
sinem seflek2026-04-29Vitiligo tedavisi için geldim.. 6 ayda lezyonlarda büyük oranda iyileşme oldu.. Adem hocamıza ve güleryüzlü ekibine teşekkür ediyorum..
azad karaman2026-04-25Öncelikle adem hocaya ve ekibine çok teşekkür ederim. Hastalığımızın tedavisi için ellerinden geleni yapıyorlar saatlerinizi sizin istediğiniz şekilde düzenliyorlar böylece iş be tedavi arasında sıkılmıyorsunuz ayrıca çok temiz be hijyenik bir yer ben vitiligo hastasıyım yıllarca her yere gittim tedavi için etrafımda çok insanın tedavisi adem hoca sayesinde başarıya ulaştı umarım benimde tedavim başarıya ulaşır ve bu dertten kurtuluruz. İlgilenen herkese çok teşekkürler. ( ayrıca hemşirelerin elleri çok hafif ) ☺️Daha fazla yükle